#271 Morderstwa, morderstwa i jeszcze więcej morderstw!- "Przedsmak zła" ♥


Agentka FBI O'Dell zawsze rozpracowywała przestępców zza biurka, tym razem tajemnicze morderstwo i przypadkowy udział w autopsji sprawią, że kobieta trafi w sam środek rzezi. Co chwila pojawiają się nowe ofiary, a policja nie wie co robić. Czy agentka postawiona w zupełnie nowej sytuacji poradzi sobie z zadaniem? Czy rozgryzie zamiary mordercy? Ile będzie ofiar zanim uda się dotrzeć do sprawcy?


Wcześniej już wspominałam Wam o tej powieści troszkę. Jednak teraz czas na pełną recenzję i opowieść o moich wrażeniach po skończeniu tej powieści. Powiem Wam, że moje zdanie na temat tej pozycji od momentu dodania minirecenzji dużo się nie zmienił. Miałam od początku dobre do niej przeczucie i nie przeliczyłam się.

Historia przedstawiona na kartach tej powieści jest bardzo krwawa i bardzo dużo w niej morderstw, przez co nie można się nudzić. Sprawca działa bardzo roztropnie, wszystko ma zaplanowane i nie popełnia praktycznie żadnych błędów. Bardzo byłam ciekawa jak ta sprawa się skończy, jednak samo wyjaśnienie było takie aż za proste i jakoś mało realne :/

O bohaterach nie będę Wam dużo mówić, ponieważ nie chciałabym spojlerować czego możecie się po tych postaciach spodziewać. Jednak bardzo podobała mi się główna bohaterka i jej umiejętność analitycznego myślenia i przewidywania zachowań morderców. Morderca też był mocny (nie wiem jakiego tu określenia użyć). Jego sposoby zabijania i przygotowywanie do tego, to coś WOW.

Książkę czyta się naprawdę szybko i przyjemnie. Mimo że opisy morderstw są drastyczne, to nie powodują one odruchów wymiotnych. Rozdziały nie są długie, co ułatwia szybkie czytanie. Jest też pisana z kilku perspektyw, dzięki czemu poznajemy mordercę, ofiarę i stróżów prawa.

Podsumowując książka jest naprawdę dobra. Mimo średniego zakończenia czyta się ją naprawdę przyjemnie i chce się jak najszybciej poznać rozwiązanie. Dlatego jeżeli macie ochotę na dobry kryminał to Przedsmak zła jest bardzo dobry. Ja po tej książce bardzo chętnie zapoznam się z resztą książek z tej serii. A Wy czytaliście już coś tej autorki? A może macie w planach?



| Tłumaczenie: Katarzyna Ciążyńska| Cykl: Maggie O'Dell (tom 0.5) | Wydawnictwo: HarperCollins Polska| Data wydania: 14 marca 2018| Liczba stron: 336| Gatunek: thriller/sensacja/kryminał| Moja ocena: 8/10|
Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu HarperCollins Polska! ♥ 
 

1 komentarz :

  1. Nie wiem, skąd ostatnio tyle tej książki w sieci :) w każdym razie autorstwo niezawodne, więc kiedyś na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka